ח"כ אלמוג כהן: "לא נפצעתי בגוף; אבל נפגעתי בנפש"

    פנחס בן זיו No Comments on ח"כ אלמוג כהן: "לא נפצעתי בגוף; אבל נפגעתי בנפש"

    מנחם טוקר חייג בהפתעה לחבר הכנסת אלמוג כהן בתוכנית 'זמן אוויר' והתעניין בשלומו לאחר שהתמוטט אתמול במהלך ראיון. לדברי הח"כ: "במהלך הראיון אתמול התחילו לצוף בי מראות זוועה. כמה שניסיתי להדחיק בימים האחרונים זה עולה לי כל הזמן. שלשום בלילה לא הצלחתי לישון בכלל – חלמתי חלום רע מאוד, והנה זה התפוצץ". האזינו

    צילום: משה ביטון
    8:29
    09.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on פרסום ראשון: הדיל המפתיע בבחירות לרבנות, שסוכל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת אלמוג כהן שעורר אתמול סערה תקשורתית רבה לאחר דבריו בישיבת הוועדה לביטחון פנים, הוזמן לראיון באולפני חדשות 12 כאשר לקראת סוף הריאיון הוא חש ברע והתמוטט. היום בתוכנית 'זמן אוויר' הפתיע מנחם טוקר והתקשר לכהן בהפתעה כדי להתעניין בשלומו.

    לדבריו: "אני כבר מרגיש הרבה יותר טוב. במהלך הראיון אתמול התחילו לצוף בי מראות זוועה. כמה שניסיתי להדחיק בימים האחרונים זה עולה לי כל הזמן. שלשום בלילה לא הצלחתי לישון בכלל – חלמתי חלום רע מאוד, והנה זה התפוצץ. עכשיו הרופאים לא מרשים לי לחזור לעבודה. אני מתאושש בחיק משפחתי".

    כהן הוסיף וסיפר: "אני אמנם לא נפצעתי בגוף אבל כן נפגעתי בנפש, כמו עוד הרבה. כשבאתי להילחם במתקפת הפתע הקצינים בשטח ביקשו ממני להתרחק ע"מ שלא אפגע, כדי לשמור עליי כחבר כנסת. אבל נלחמתי בכל הכוח. חברים רבים שלי נהרגו ובכלל לא יכלתי לזהות אותם".

    "חשבתי שאני גיבור, שאני חסין להכול, אף פעם לא פניתי לפסיכיאטר ביחידה ואפילו זלזלתי בחברים שכן הלכו אליו". אמר כהן.

    האזינו



    0 תגובות